صفحه باز حوادث


خسته ام از آرزوها ، آرزوهای شعاری
شوق پرواز مجازی ، بالهای استعاری
لحظه های کاغذی را، روز و شب تکرار کردن
خاطرات بایگانی،زندگی های اداری
آفتاب زرد و غمگین ، پله های رو به پایین
سقفهای سرد و سنگین ، آسمانهای اجاری
با نگاهی سر شکسته،چشمهایی پینه بسته
خسته از درهای بسته، خسته از چشم انتظاری
صندلی های خمیده،میزهای صف کشیده
خنده های لب پریده ، گریه های اختیاری
عصر جدول های خالی، پارک های این حوالی
پرسه های بی خیالی، نیمکت های خماری
رو نوشت روزها را،روی هم سنجاق کردم:
شنبه های بی پناهی ، جمعه های بی قراری
عاقبت پرونده ام را،با غبار آرزوها
خاک خواهد بست روزی ، باد خواهد برد باری
روی میز خالی من، صفحه ی باز حوادث
در ستون تسلیتها ، نامی از ما یادگاری

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت1:49---24 شهريور 1391
مر30
از اینکه امدی


barbi
ساعت21:25---10 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ جالبي دارين اگه ميشه منوتولينك خودتون بذارين ممنون
به منم سر بزنيد


a.k.b
ساعت8:32---31 فروردين 1391
دوست عزيزم سلام
از اينكه سر زدي كمال تشكر را دارم وموفقيت وبهروزي را برايت از درگاه احديت مسئلت دارم
باز بيا


سارینا
ساعت21:17---16 اسفند 1390
سلام دوست عزیزم وب خیلی قشنگی داری عزیزم من لینکت کردم


سارینا
ساعت0:22---14 اسفند 1390
سلام.عزیزم ازاینکه به وبلاگم سرزدی ممنون .راستی از وبلاگت خیلی خوشم اومد بازم به من سر بزن منتظرم

نوشین
ساعت0:00---3 اسفند 1390
سلام وبتون خیلی قشنگ بود بازم میام موفق باشین

nadyd
ساعت16:39---28 بهمن 1390
سلام مهربانم وبت خیلی زیباست برات آرزوی موفقیت میکنمشبها فانوس دلت را روشن بگذار تا فرشته ها راه پاکترین کلبه را گم نکنند

سیما
ساعت1:36---28 بهمن 1390
سلام

وبت خیلی خیلی قشنگه

خوشحال شدم اومدی بازم بیا

زمان می گذرد...

تو رفته ای

که من خوشه چین باشم

عطر به جا مانده ات را!


حیدر جهان
ساعت22:10---27 بهمن 1390
شعر زیبایی انتخاب کرده اید. شاد و پیروز باشید!

kimia
ساعت12:15---27 بهمن 1390
salam bebetun vagehan ghashange mamnoon misham be webe manam sar bezanin

م.حسین ناطقی
ساعت20:45---26 بهمن 1390
پاسخ:سلام شب زده وبلاگ زیبایی داری من لینکت کردم .صفحه باز حوادث زیبا وامروزی بود.درفرصتهای بعد کار تازه ای نوشتم برای رشد کارهام نقد پذیرم .وشاید بی پرده برای بهتر شدن آثارت نقدت کنم به دل نگیری .منو با ترنم خیال /بیژن یا ح.ناطقی لینک کن . ماناباشی وسبزباشی بانام خودمونی لینکت کردم.

سید میلاد
ساعت2:55---20 بهمن 1390
باسلام وخسته نباشید.وبلاگ سازی ومدیریتش خیلی حوصله میخواد نه..به ماهم سربزن واگه مایل بودی همدیگه رو بلینکیم

baran
ساعت5:32---13 بهمن 1390
manam khasteam ba eftekhar linkidam

ناصردریایی
ساعت0:57---9 بهمن 1390
مرسی بهم سر زدی با افتخار لینگت کردم

پرهام
ساعت20:58---7 بهمن 1390
داداش مهدی تو ما رو تحویل نگیر اما من پیدات می کنم. بابا ایول داری یه ندایی یه خبری!!! بهر حال خیلی مخلصم. خیلی وبلاگ زیبایی داری عزیز

عیسی
ساعت13:09---7 بهمن 1390
سلام . من وبلاگمو عوض کردم . از الآن منو با عنوان مطالب کشاورزی و آدرس www.kolekhas.persianblog.ir لینک کن.

تکنوازنده عشق
ساعت17:56---6 بهمن 1390
سلام
لینکت کردم منو با اسم تکنوازنده عشق لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, 17:31 |- شب زده -|

ϰ-†нêmê§